سفارش تبلیغ
صبا ویژن
احترام دانشمند عمل کننده به علمش، مانند حرمت شهیدان و راستان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
شب بارانی من
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» بحرین کربلا یا مدینه؟

تحدید و تجاوز به زنان و کودکان، سلاح در دست سلطنت طلبان و سلطه گران

در حدود 4 دهه پیش ایرانیان آغازگر انقلابی شدند که هر چند آمریکا و اسرائیل و کشورهای وابسته به آنها تلاش کردند که با مقابله و محصور کردن آن در ایران اثری از آن باقی نگذارند، اما امروز شاهد تاثیر پذیری کشورهای مسلمان از آن هستیم.

امروز که کشورهای مسلمان همه به انقلاب اسلامی کشورمان که پیش زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) است پیوسته اند وقت آن رسیده که حمایت خود از آنها را اعلام داریم.

کشورهای عربی از کمک های حمایتی و امنیتی تام آمریکا برخوردارند اما با این حال نتوانسته اند جلوی انقلاب مردمی را بگیرند، مردمی که خسته از ظلم و ستم مستبدان و سران دیکتاتور و سلطنت طلب این کشورها بوده که دست خود را کوتاه و کشورشان را از دست رفته و در دست انقلابیون یافته اند.وقتی که بمب و گلوله باران انقلابیون جوابی نداد و مردم را در کارشان مصمم تر کرد به شیوه دیگری از مقابله دست زدند؛ تهدید زنان و کودکان،آزار و اذیت و تجاوز و اقدام به اعمال دور از شأن انسانیت من جمله زندانی کردن آنان به عنوان برگ برنده و حربه ای برای گرفتن اعتراف از مخالفان یا بازداشتن آنان به خودداری از حضور در اعتراضات و تظاهرات از فجایع نقض حقوق بشری در جریان اتفاقات بحرین است.

و آنهایی که دم از حقوق بشر می زدند اکنون که نقض صریح حقوق بشر و به خصوص حقوق زنان و کودکان در کشورهایی مثل لیبی و بحرین اتفاق می افتد مهر سکوت بر لبان خود زده اند.برای مثال تعداد زیادی از زنان و حتی مردان را در لیبی در ایست و بازرسی مورد آزار و اذیت قرار داده و به آنها تجاوز می کنند و آنها را به نقاط نا معلومی انتقال می دهند.در بحرین حتی سربازان سعودی با لباس شخصی به خانه شیعیان حمله کرده، زنان و دختران و کودکان را مورد آزار و اذیت قرار داده اند.به عده ای تجاوز کرده و عده ای را می ربایند و به نقاط نامعلومی انتقال می دهند. وهابیون زنان شیعه را به خود حلال و کشتن شیعه را راه ورود به بهشت می دانند!!

آنها که همیشه بر طبل حقوق بشر می کوبیدند اکنون خاموشند؟ چرا کسی از حقوق زنان و دختران مظلوم بحرین دفاع نمی کند؟ چرا کسی جلو این نسل کشی که امروز در بین شیعیان به راه انداخته اند را نمی گیرد؟ آنها که انتقاد کردن از هولوکاست که هرگز اتفاق نیفتاده را گناه و جرم می دانند کجایند؟ مدافعان حقوق زنان که کنوانسیون رفع تبعیض علیه زنان را به راه انداخته اید آیا تجاوز به زنان در جنگ هم همتایی با مردان است؟ آیا آزار و اذیت دختران و زنان بی گناه در خانه هم همتایی با مردان است؟! شما فقط برای دفاع از حقوق زنان و کودکانی آماده هستید که کشورهیشان با آمریکا و اسرائیل سازگاری دارند.

تخریب بزرگترین تابلوی" لبیک یا حسین" در منطقه الجفیر بحرین و به آتش کشیدن قرآن یادآور خاطرات ظهر عاشورای 89 است.یادمان نمیرود طبل استکبار همان طبل توخالی پر از فتنه سال 88 است.

بحریت تنها تصویری از مدینه نیست! کربلایی است با رنگ مدینه ...؛ ولی این بار دست های من و تو بسته نیست، تاریخ جاری است و زینب منتظر مردانی است که دست های بسته پدرش را باز کنند و فریاد برآورد که ناموس مسلمین را چه به زندان، چرا اسارت، از چه رو شکنجه؟

اکنون که تمام مجامع بین المللی در برابر دفاع از حقوق این مظلومان سکوت اختیار کرده اند، ما دانشجویان دختر دانشگاه شیراز بر خود لازم می دانیم که آمادگی خود را جهت هر گونه دفاع از حقوق زنان بحرین اعلام داریم.

رهبر عزیزم می دانیم در کشور عزیزمان ایران عده ای با نادانی آب در آسیاب آمریکا و اسرلئیل می ریزند، اما بدانید سربازان فدایی دارید که اگر اشارتی کنید جانهایشان را فدایتان می کنند و با تمام وجود حاضر به خدمتند.

ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم               در ره عشق جگردارتر از هر مردیم

هرزمان شور خمینی به سر افتد ما را              دور سید علی خامنه ای می گردیم

 

مجمع دختران مسلمان دانشگاه شیراز



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » بی تاب ( شنبه 90/2/3 :: ساعت 6:13 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

شبی بارانی
ظهور نزدیک است ...
دوست
جدیدترین نتایج توافق تاریخی ژنو رونمایی شد!!!!!
رویکرد فرهنگی دولت روحانی اعتراض علما را در پی داشت
فاطمیه
یا علی ...
پوره .....
مهماندار هوا پیما!!!!
خدا کند که بیایی...
نرمش مقتدرانه
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 55
>> بازدید دیروز: 6
>> مجموع بازدیدها: 258553
» درباره من

شب بارانی من
بی تاب
همیشه دنبال یه راه می گردم که به دوست ختم بشه.تا حالا که اشتباه رفتم ... اما امید وارم که هرچه زود تر پیداش کنم ... دردم از یاراست و درمان نیز هم دل فدای او شود و جان نیز هم

» پیوندهای روزانه

معرفت [12]
خط شکن [63]
ایران 313 [105]
کریمان [13]
تمیم [20]
مقام معظم رهبری [63]
صدای شیعه [44]
موعود [71]
پرسه در خیال [139]
نقطه رهایی [94]
ترانک ها را دوست دارم ... [92]
سایت خبری روایت [53]
فدایی سید علی [313]
راه شهیدان 16آذر [133]
تالمات و تاملات یک دانشجو [259]
[آرشیو(25)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
عشق[4] . شیطان پرستی[3] . نامهربونی ها[2] . اسلام[2] . اسلام آورندگان . امام خمینی . امام رضای عزیزم . انتخابات . اهل تسنن . ایران . بهاییت . بوی سیب . بی معرفتی ها . پول بیت المال را چرا صرف ضربه زدن به اسلام میکنید؟ . تروریست . جهاد . چایی . حرفی از دل . خدا -روزمرگی . خستگی ها . داماد . دانشگاه شیراز . دعا . دلتنگی ها . دورویی . سبز اموی ،% عاشورا ، موسوی ، . سفر عشق . سکولار . سوژه اشتباهی . سیاهی کیستی؟ . علی . فرقه ضاله . فرقه ضاله کابالا . قرآن . قوم هبل . کتک . کروبی . ماه رمضان . مخالفت . مناظره . منافقین . مهتاب . مهدی . میرحسین موسوی . میلاد گل بوستان امامت مبارک . نابودی . نسیم بهشتی . نقد سریال شمس العماره . نگاه . ولایت . یلدا . یهود . ..... . آشوب گران . آقای چیز . احمدی نژاد . اسراییل . ظهور . عروس .
» آرشیو مطالب
اردیبهشت 1388
خرداد 1388
تیر 1388
مرداد 1388
شهریور 1388
مهر 1388
آبان 1388
آذر 1388
دی 1388
دی 88
بهمن 88
اسفند 88
اردیبهشت 89
خرداد 89
مهر 89
شهریور 89
مرداد 89
تیر 89
آبان 89
آذر 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
مهر 90
آبان 90
بهمن 90
فروردین 91
اسفند 90
اردیبهشت 91
خرداد 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
در انتظار آفتاب
upturn یعنی تغییر مطلوب
بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن
آسمون آبی چهاربرج
ایران
سلام آقاجان
عمارمیاندواب
کشکول
نقاشی های الیکا یحیایی
سلطان آباد قره باغ
فرهنگی
*(حرفهای نگفته)*
vagte raftan
*...بانو...*
صداقت

» صفحات اختصاصی
صهیونیسم مکنده خون جهان

» لوگوی لینک دوستان















» طراح قالب