سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صدقه دارویى است درمانبخش و کردار بندگان در دنیاى آنان پیش دیده‏هاشان بود در آخرت ایشان هرچه را در این جهان کنند ، در آن جهان بینند . [نهج البلاغه]
شب بارانی من
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» هشدار امت حزب الله به وزارت ارشاد

به گزارش جهان، انصار حزب الله مطابق اعلام قبلی خود، امروز شنبه ساعت 13:30 مقابل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اعتراض به اکران "زندگی خصوصی" و "گشت ارشاد" تجمع کرد.

به نوشته پایگاه خبری انصار حزب الله، "امت حزب الله تهران قبل از ساعت تعیین شده در محل حاضر و پس از اقامه نماز جماعت در جلوی درب وزارت ارشاد تجمع و با سر دادن شعار خشم انقلابی خود را بر سر وزیر ارشاد و عوامل زیر مجموعه اش فریاد زدند."

در این مراسم در ابتدا بخشهایی از سخنان امام راحل درباره سینما قرائت شد که در این را بطه فرموده بودند:

مظاهر تمدن ملعبه دست مفسده جوها
 
"کجای قرآن، کجای احکام قرآن، کجای احکامی که خود روحانیون [دارند] یک همچو کلمه‏ای ازشان صادر شده است که ما با مظاهر تجدد مخالفیم. ما با مظاهر انحرافات مخالفیم آقا. چیزهایی که مظاهر تمدن بوده وقتی که به دست این مفسده جوها و این استفاده گرها می‏افتد، از آن صورتی که داشته مسخش می‏کنند. یک سینمایی که ممکن است مربی یک طایفه‏ای، مربی یک ملتی باشد، به یک صورتی درمی آورند که بچه‏های ما را هرزه بار می‏آورند؛ بچه‏های ما را بد بار می‏آورند؛ بچه‏های ما را فاسد بار می‏آورند. خوب، ما با این مخالفیم. ما با اصل سینما، اگر چیزهایی را که انجام می‏دهد، کارهایی را که انجام می‏دهد کارهایی باشد که برای ملت مفید است، بچه ما را تربیت می‏کند؛ رشد می‏دهد؛ مخالف نیستیم. " صحیفه امام، ج‏4، ص 427

به نوشته این پایگاه خبری "جمعیت حاضر این بیانات بنیان گذار انقلاب را که در رابطه با سینمای پیش از انقلاب ایراد شده بود وفق حال کنونی سینمای کشور دانسته و شعارهای خود را با این مضمون ایراد کردند:

*این انقلاب از نهضت خمینی است / فرهنگ ما از ریشه حسینی است
*این سینما مروج فساد است / تعطیل آن برای ما ثواب است
*کو عفت کو غیرت / مسئولین فرهنگی خجالت خجالت
*این سینمای فاسد تعطیل باید گردد / آن مسئول بیغیرت تعزیر باید گردد
*خمینی بت شکن در حکم چنین گفت:
این سینما چون مسجد ضرار است / تخریب آن در حکم یک جهاد است
*ما امت حز بالله بیداریم / از مسئول بیغیرت بیزاریم
*امروز وقت فریاد / برمسئولین ارشاد
*وصیت امامم چونان حکم جهاد است/ ای مسئول بیغیرت حجت برتو تمام است"

در ادامه این گزارش آمده است: پس از این، حجت الاسلام حسن زاده، عضو شورای مرکزی انصارحزب الله، برای جمعیت حاضر به ایراد سخنرانی پرداخت و به نمایندگی از مردم، به وزیر ارشاد 48 ساعت فرصت داد تا اکران این دو فیلم مستهجن و هنجار شکن را متوقف سازد.

این ضرب الاجل درحالی تعیین شد که جمعیت حاضر در پایان با قرائت بیانیه ای مجددا مطالبات خود را تکرار و بر عزم خود در اجرای بند میم وصیت نامه امام راحل در این رابطه تاکید کردند. به گزارش سایت مذکور در بخشی از این بیانیه آمده است:

مقام معظم رهبری:" هر فیلمی که به معارضه با ارزش‎‎های اسلامی برخیزد، به‎نظر ما یک فیلم بد به حساب می‎آید. معارضه با ارزش‎‎های اسلامی، معارضه با فطرت سالم انسانی و معارضه با ارزش‎‎هایی که برای مردم و تکامل آن‎‎ها مفید و لازم است، جزو منفی‎ترین خصوصیات یک فیلم سینمایی است که این‎‎ها را قبول نداریم. در کار سینما دولت نمی‎تواند بر کنار از مسئولیت‎‎‎های تعیین‎کننده باشد؛ اگر نظارت شامل هدایت و کنترل و جلوگیری از هر آن‎چه بد است می‎شود، بله باید نظارت کرد."

بی توجهی دولت و بار مضاعف بر گرده امت

 درحالیکه این روزها بی توجهی قوه مجریه به اوضاع اسفبار تورم، تسمه از گرده مستضعفین میکشد، روزگار فرهنگ نیز حالی وخیمتر از اقتصاد را تجربه میکند.

الف) همانطور که امت حزب الله مستحضرند رهبر معظم انقلاب در دیدار با دولت آقای احمدی نژاد، «فرهنگ» را مظلومترین بخش دولت وی خواندند و پس از آن نیز بارها مسئولان فرهنگی را از ترویج فساد و تباهی برحذر داشتند. همچنین مراجع و علمای اعلام و بزرگانی چون آیت الله مصباح یزدی جریان انحرافی پشت پرده ی دستگاههای فرهنگی دولت را لیبرال مسلک و فراماسونر خطاب فرمودند. براین اساس همواره این رنج الهی و دینی مومنان را آزار داده است که چرا برخی از مسئولین فرهنگی دولت به رغم اتخاذ ظاهری مذهبی درصدد خشکاندن ریشه های فرهنگ متعالی اسلام از طریق حمایت از پیاده نظام داخلیِ «ناتوی فرهنگی» هستند؟

نوازنده های عریان غربی و جشنواره فجر

ب) عملکرد وزارت ارشاد دولت دهم در حمایت علنی و تمام قد از مبتذلسازان و اسلام ستیزان، اکنون به حدی رسیده که در برخی حوزه ها روی وزارت ارشاد عهد مهاجرانی آن جاسوس انگلیسی که چند صباحی وزیر ارشاد اسلامی شده بود را سفید کرده است!

نوازنده ای که در آمریکا همواره نیمه عریان است در جشنواره موسیقی فجر که حضور می یابد. امروز رهبری ارکسترهای ملی و تهران به بهائیان و برگزار کنندگان ارکستر در اسرائیل سپرده می شود.

امروز درحالی اعمال فشار بر مطبوعات و رسانه های حزب اللهی در دستور کار وزارت ارشاد قرار داردکه از سوی دیگر مماشات تاریخی با گروهک «خانه سینما» کار را به جایی می رساند که دستگاههای امنیتی به ماجرا وارد می شوند.

آنچه گفته شد به علاوه حمایت رسمی از اکران تئاتر تمام مبتذل هدا گابلر و برگزاری چندین جشنواره سینمایی مبتذل به نام دهه فجر انقلاب اسلامی و به کام برخی از پادوهای فرهنگ صهیونیزم جهانی دلایلی است بر احراز بی کفایتی وزیر ارشاد که به جای قرار گرفتن در جایگاه مرشد طریقت اسلام پناهگاه فسّاق جبهه فرهنگی ضدانقلاب از آب درآمده است!

ج)و اما در آستانه نوروز 1391 وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی، درحالی که مطابق قوانین مصرّح موظف به جلوگیری از اشاعه فساد و بی بند و باری است، با ارائه مجوز اکران عمومی دو فیلم ضد اخلاقی و ضد انقلابی در نوروز برای افساد اذهان عمومی پیشقدم گشته است! تا فهم درستی از این معنا حاصل آید که:
هرچه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک!

اتمام حجت با مسئولان

برادران شما، در ستاد انصار حزب الله با حمایت امت حزب الله بدواً در اقدامی دلسوزانه از تمام دستگاه های مسئول خواسته اند تا براساس قوانین جاری کشور جلوی اکران این دو فیلم فاسد گرفته شود. اکنون نیز در این مکان گردآمده ایم تا صدای مطالبه ی شرعی و قانونی خود را به گوش مسئولان قانون شکن سازمان سینمایی وزارت ارشاد برسانیم.

اما اگر این صدای اعتراض و اتمام حجت شرعی و قانونی، گوشهای «لایَسمعونَ بِها» را شنوا نساخت، آن گاه این ستاد با همکاری و هماهنگی نیروهای حزب الله از روز دوشنبه 29 اسفندماه در راستای اجرای امر نورانی بند «میم» وصیتنامه امام سفرکرده ی خویش، با اعلام برنامه ای که از قبل به اطلاع نیروهای حزب الله خواهد رسید رأساً وارد ماجرا شده و با کشیدن تجمعات خود مقابل سینماهایی که اقدام به نمایش فیلمهای مذکور نموده اند کار را یکسره خواهد ساخت... که خداوند نگهدار مستضعفان و مظلومان جهان است.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » بی تاب ( شنبه 90/12/27 :: ساعت 9:21 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

شبی بارانی
ظهور نزدیک است ...
دوست
جدیدترین نتایج توافق تاریخی ژنو رونمایی شد!!!!!
رویکرد فرهنگی دولت روحانی اعتراض علما را در پی داشت
فاطمیه
یا علی ...
پوره .....
مهماندار هوا پیما!!!!
خدا کند که بیایی...
نرمش مقتدرانه
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 28
>> بازدید دیروز: 6
>> مجموع بازدیدها: 258526
» درباره من

شب بارانی من
بی تاب
همیشه دنبال یه راه می گردم که به دوست ختم بشه.تا حالا که اشتباه رفتم ... اما امید وارم که هرچه زود تر پیداش کنم ... دردم از یاراست و درمان نیز هم دل فدای او شود و جان نیز هم

» پیوندهای روزانه

معرفت [12]
خط شکن [63]
ایران 313 [105]
کریمان [13]
تمیم [20]
مقام معظم رهبری [63]
صدای شیعه [44]
موعود [71]
پرسه در خیال [139]
نقطه رهایی [94]
ترانک ها را دوست دارم ... [92]
سایت خبری روایت [53]
فدایی سید علی [313]
راه شهیدان 16آذر [133]
تالمات و تاملات یک دانشجو [259]
[آرشیو(25)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
عشق[4] . شیطان پرستی[3] . نامهربونی ها[2] . اسلام[2] . اسلام آورندگان . امام خمینی . امام رضای عزیزم . انتخابات . اهل تسنن . ایران . بهاییت . بوی سیب . بی معرفتی ها . پول بیت المال را چرا صرف ضربه زدن به اسلام میکنید؟ . تروریست . جهاد . چایی . حرفی از دل . خدا -روزمرگی . خستگی ها . داماد . دانشگاه شیراز . دعا . دلتنگی ها . دورویی . سبز اموی ،% عاشورا ، موسوی ، . سفر عشق . سکولار . سوژه اشتباهی . سیاهی کیستی؟ . علی . فرقه ضاله . فرقه ضاله کابالا . قرآن . قوم هبل . کتک . کروبی . ماه رمضان . مخالفت . مناظره . منافقین . مهتاب . مهدی . میرحسین موسوی . میلاد گل بوستان امامت مبارک . نابودی . نسیم بهشتی . نقد سریال شمس العماره . نگاه . ولایت . یلدا . یهود . ..... . آشوب گران . آقای چیز . احمدی نژاد . اسراییل . ظهور . عروس .
» آرشیو مطالب
اردیبهشت 1388
خرداد 1388
تیر 1388
مرداد 1388
شهریور 1388
مهر 1388
آبان 1388
آذر 1388
دی 1388
دی 88
بهمن 88
اسفند 88
اردیبهشت 89
خرداد 89
مهر 89
شهریور 89
مرداد 89
تیر 89
آبان 89
آذر 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
مهر 90
آبان 90
بهمن 90
فروردین 91
اسفند 90
اردیبهشت 91
خرداد 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
در انتظار آفتاب
upturn یعنی تغییر مطلوب
بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن
آسمون آبی چهاربرج
ایران
سلام آقاجان
عمارمیاندواب
کشکول
نقاشی های الیکا یحیایی
سلطان آباد قره باغ
فرهنگی
*(حرفهای نگفته)*
vagte raftan
*...بانو...*
صداقت

» صفحات اختصاصی
صهیونیسم مکنده خون جهان

» لوگوی لینک دوستان















» طراح قالب