سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از فضل دانشت آن است که دانشت را کم انگاری. [امام علی علیه السلام]
شب بارانی من
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» با تفکرات سکولار نمی توان به پیشرفت رسید

روانبخش: با تفکرات اومانیستی و سکولار نمیتوان به پیشرفت رسید

حجه الاسلام روانبخش در جمع دانشجویان دانشگاههای شیراز گفت با توجه به اینکه مقام معظم رهبری دهه چهارم انقلاب را دهه پیشرفت و عدالت نامیده اند با کسانی که تفکرات اومانیستی و ولیبرال دارند نمیشود این راه را پیمود.

6:50 - 26اردیبهشت ماه88

حجه الاسلام روانبخش در جمع دانشجویان دانشگاههای شیراز گفت با توجه به اینکه مقام معظم رهبری دهه چهارم انقلاب را دهه پیشرفت و عدالت نامیده اند با کسانی که تفکرات اومانیستی و ولیبرال دارند نمیشود این راه را پیمود.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی روایت حجه الاسلام قاسم روانبخش در جمع دانشجویان دانشگاههای شیراز در تالار خوارزمی دانشگاه شیراز افزود: خواست مقام معظم رهبری از جوانان این است که کشور را به جایی برسانند که دیگران برای فراگیری علوم مجبور شوند زبان فارسی را یاد بگیرند و به ایران بیایند.

وی اومانیسم ، سکولاریسم و لیبرالیسم را از اصول فرهنگ غرب دانست و گفت: این جمله سروش که "ارتداد حق طبیعی هر انسانی است" در راستای اصل اومانیسم است.

روانبحش با اشاره به اظهار نظر سید محمد خاتمی درباره آزادی گفت : تفکر لیبرالیسم یعنی انسانی که در تفکرات آنها محور است، آزادی بی حد و مرز دارد و دین حق ندارد در مورد حدود آزادی او اظهار نظر کند.

دبیر سیاسی هفته نامه پرتو سخن در ادامه سخنان خود با بیان اینکه شعار " ما میتوانیم" احمدی نژاد شعار امام (ره) است تصریح کرد : مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تاکید دارند.

وی با نقل جملاتی از امام (ره) پیرامون خود باوری و اعتماد به نفس ملی گفت : امام (ره) در این باره فرموده اند: " اگر امروز کمبود نیروی انسانی هست به خاطر این است که ما به آن طرز تفکر عادت کرده ایم ، ما خودمان را گم کرده ایم ، مفاخر خودمان را گم کرده ایم ، تا این گمشده پیدا نشود وضع ما فرقی نمیکند."

عضو هیات علمی موسسه امام خمینی(ره) ، هنر دکتر احمدی نژاد را باور کردن شعار " ما میتوانیم" و خودباوری عنوان کرد . گفت: مقام معظم رهبری هم تاکید کرده اند که همه دولتها کار کرده اند ولی برخی اراده ها کارآمدتر و قوی ترند.

روانبخش با بیان اینکه امروز دیگر کسی نمیتواند گوید دین ، شما را از پیشرفت باز میدارد اذعان کرد: امروز همه قبول دارند که رویکرد آقای احمدی نژاد ، رویکردی دینی است و او در پی زمینه سازی برای تشکیل حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است.

وی با طرح این پرسش که در هشت سال دولت اصلاحات که رئیس جمهور آنها میگوید راه پیشرفت ما از غرب میگذرد ، چه پیشرفتی داشته ایم گفت: ما نشان دادیم میتوانیم رویکرد دینی داشته باشیم و در عین حال حال در علم و تکنولوژی هم پیشرفت کنیم و تبدیل به یک قدرت شویم.

حجه الاسلام روانبخش در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون سفر رئیس جمهور به ژنو گفت: وقتی رئیس جمهور میخواست در مورد مصادیق صهیونیسم و نژاد پرستی صحبت کند ، خودشان بین جلسه بلند شدند . جلسه را ترک کردند و با این رفتار خودشان را به همه معرفی کردند ؛ در صورتیکه 700 میلیون نفر در دنیا به طور مستقیم شاهد این ماجرا بودند.

دبیرسیاسی هفته نامه پرتو سخن با اشاره به اینکه پروفسور مولانا ، هنر دکتر احمدی نژاد را در این میداند که وی رسانه زنده است گفت: متاسفانه در خطبه های نماز جمعه تهران به خاطر توهین به هیات ایرانی شرکت کننده در ژنو ، اظهار تاسف میکنند.

وی عملکرد دولت را در حوزه های مختلف قابل مقایسه با دولتهای قبل ندانست و گفت: آقای احمدی نژاد در اصول محکم ایستاده ، هرچند در گزینش برخی افراد اشتباه کرده است.

روانبخش افزود: ما از اشتباه دفاع نمیکنیم و آقای مشایی باید اظهارات خود را پس بگیرد.

این کارشناس مسایل سیاسی مطرح کردن بحث عوام فریبی را علیه دولت ، توهین به مردم دانست و گفت: اگر مردم به آنهایی که این مسایل را عنوان میکنند رای دهند ، از نظر آنها مردمی فهیم و عاقل هستند در غیر اینصورت مردمی نادان و قابلمه به دست هستند.

روانبخش حمایت سروش از مهدی کروبی را قابل تامل دانست و گفت : به نظر میرسد این حمایت در جهت ریزش رای اصولگراهاست.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه در این دولت چقدر به جوانان اهمیت داده شد گفت: در بحث درک جوانان دیگران شعار دادند و آقای احمدی نژاد عمل کرد.

وی افزود بیشتر مشاوران بخشهای مختلف فرمانداریها و استانداریها از جوانان هستند.

روانبخش اذعان کرد : برای نخستین بار وام چهار میلیونی ازدواج را دولت آقای احمدی نژاد تصویب کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه آقای احمدی نژاد هیچ ادعایی جز خدمتگذاری مردم ندارد گفت: اگر قرار باشد به ایشان مثل رئیس جمهورهای قبلی عنوانی بدهیم باید به او بگوئیم : سردار سازندگی ، سردار هسته ای ، سردار استکبار ستیزی ، سردار عزت و اقتدار ملی و دهها سردار دیگر



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » بی تاب ( سه شنبه 88/2/29 :: ساعت 10:23 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

شبی بارانی
ظهور نزدیک است ...
دوست
جدیدترین نتایج توافق تاریخی ژنو رونمایی شد!!!!!
رویکرد فرهنگی دولت روحانی اعتراض علما را در پی داشت
فاطمیه
یا علی ...
پوره .....
مهماندار هوا پیما!!!!
خدا کند که بیایی...
نرمش مقتدرانه
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 20
>> بازدید دیروز: 6
>> مجموع بازدیدها: 258518
» درباره من

شب بارانی من
بی تاب
همیشه دنبال یه راه می گردم که به دوست ختم بشه.تا حالا که اشتباه رفتم ... اما امید وارم که هرچه زود تر پیداش کنم ... دردم از یاراست و درمان نیز هم دل فدای او شود و جان نیز هم

» پیوندهای روزانه

معرفت [12]
خط شکن [63]
ایران 313 [105]
کریمان [13]
تمیم [20]
مقام معظم رهبری [63]
صدای شیعه [44]
موعود [71]
پرسه در خیال [139]
نقطه رهایی [94]
ترانک ها را دوست دارم ... [92]
سایت خبری روایت [53]
فدایی سید علی [313]
راه شهیدان 16آذر [133]
تالمات و تاملات یک دانشجو [259]
[آرشیو(25)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
عشق[4] . شیطان پرستی[3] . نامهربونی ها[2] . اسلام[2] . اسلام آورندگان . امام خمینی . امام رضای عزیزم . انتخابات . اهل تسنن . ایران . بهاییت . بوی سیب . بی معرفتی ها . پول بیت المال را چرا صرف ضربه زدن به اسلام میکنید؟ . تروریست . جهاد . چایی . حرفی از دل . خدا -روزمرگی . خستگی ها . داماد . دانشگاه شیراز . دعا . دلتنگی ها . دورویی . سبز اموی ،% عاشورا ، موسوی ، . سفر عشق . سکولار . سوژه اشتباهی . سیاهی کیستی؟ . علی . فرقه ضاله . فرقه ضاله کابالا . قرآن . قوم هبل . کتک . کروبی . ماه رمضان . مخالفت . مناظره . منافقین . مهتاب . مهدی . میرحسین موسوی . میلاد گل بوستان امامت مبارک . نابودی . نسیم بهشتی . نقد سریال شمس العماره . نگاه . ولایت . یلدا . یهود . ..... . آشوب گران . آقای چیز . احمدی نژاد . اسراییل . ظهور . عروس .
» آرشیو مطالب
اردیبهشت 1388
خرداد 1388
تیر 1388
مرداد 1388
شهریور 1388
مهر 1388
آبان 1388
آذر 1388
دی 1388
دی 88
بهمن 88
اسفند 88
اردیبهشت 89
خرداد 89
مهر 89
شهریور 89
مرداد 89
تیر 89
آبان 89
آذر 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
مهر 90
آبان 90
بهمن 90
فروردین 91
اسفند 90
اردیبهشت 91
خرداد 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
در انتظار آفتاب
upturn یعنی تغییر مطلوب
بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن
آسمون آبی چهاربرج
ایران
سلام آقاجان
عمارمیاندواب
کشکول
نقاشی های الیکا یحیایی
سلطان آباد قره باغ
فرهنگی
*(حرفهای نگفته)*
vagte raftan
*...بانو...*
صداقت

» صفحات اختصاصی
صهیونیسم مکنده خون جهان

» لوگوی لینک دوستان















» طراح قالب