• وبلاگ : شب باراني من
  • يادداشت : رژيم صهيونيستي به دنبال يهودي سازي حرکت طالبان است
  • نظرات : 5 خصوصي ، 3 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    يا لطيف
    سلام خدا قوت با مطلب " ايران قدرتمند، ايراني که مي تواند بگويد نه" به روزم
    يا حق
    التماس دعا

    سلام

    در خصوص نقد شما به پخش فيلم سنگسار ثريا در وبلاگ آقاي مشتاقي:
    انسانهاي وارسته هر اندازه که نسبت به اسلام و انقلاب تلاش مي کنند، شايسته پاداشي نزد پروردگار هستند، ما از همان اول که قدم در فعاليتهاي فرهنگي مي گذاريم ياد مي گيريم تکليف گرا باشيم و نتيجه را واگذار به لطف رحمانش کنيم.
    نحوه برگزاري برنامه "سنگسار ثريا" در تالار، اشکالات فراواني داشت، ليکن مي بينيم عده اي هنوز در کليت برنامه گير کرده اند که اين فيلم چنين ارزشي نداشته و ... و نبايد پخش مي شد، خدمت اين بزرگواران عرض مي کنم که چرايي برگزاري برنامه توسط دوستان ما بارها و بارها مورد بررسي قرار گرفته بود و از آنجا که قوت اسلام يا به عبارت بهتر اکمال دين اسلام به اندازه اي است که اينچنين چالشهايي در حوزه هجويات قرار مي گيرد، همچنين مضمون اين سخن حضرت آقا را در دانشگاه شيراز هم بايد به خاطر بسپاريم که يکي از ضعف هاي ما گريز از چالش ها به بهانه عافيت طلبي است که حضرت آقا از آن به راحت طلبي تعبير مي کنند. باعث شد تا دوستان ما در درستي برگزاري برنامه شک نکنند.شما برادر يا خواهر بزرگوار "بي تاب" اگر زحمتي در حوزه اسلام مي کشيد از خداوند بهترين پاداشها را برايتان مسئلت مي نماييم. ليکن در نظر داشته باشيم که بهانه جويان هميشه دنبال بهانه بوده اند و اگر امثال اين فيلم ها هم نباشد حتي به نحوه راه رفتن ، پوشيدن و ... ما گير خواهند داد. و نمونه هاي بيشماري اينچنين سراغ داريم.
    تعداد افرادي که صحنه سنگسار را ديده و از تالار رفتند زياد نبودند و طولاني شدن برنامه باعث شد تا عده اي آرام آرام سالن را ترک کنند و اکثر آنها نقد اصلي را شنيدند.
    اينها همه به جاي خود، نحوه پخش فيلم کاملا اشتباه بود.اين فيلم شايستگي پخش سينمايي را نداشت. و بايد پخش حين نقد انجام مي شد که نقاد باقي مانده نپذيرفته بودند.
    قسمتهايي از فيلم نياز به سانسور داشت که البته فيلم سانسور شده پيش بيني شده بود ولي متاسفانه کامپيوتر دچار مشکل شد و فيلم اديت شده را پخش نکرد که به دليل ازدحام جمعيت و بي حوصلگي هاي تماشاگران مجبور شديم فيلم اصلي را پخش کنيم که باز به دليل فشار رواني بالا دچار مشکلاتي در حين پخش هم شديم. نقاد اصلي فيلم(نقدفقهي) آقاي ... يک روز قبل از برنامه اعلام کرد نمي تواند بيايد و نقد اين فيلم را در شان خودش نديده بود. اساتيد بخش حقوق باز شان خود را بالاتر از نقد فيلم دانسته بودند. به لحظات پخش نزديک مي شديم و نقاد نداشتيم. کاش درک مي کرديد چه استرسي بر بچه ها حاکم بود!
    اينها را گفتم بدانيد که کسي برگزاري اين برنامه را اينچنين پيش بيني نکرده بود يعني کسي برنامه ريزي احمقانه اي انجام نداده بود. اشکالات حين برنامه زياد بود.
    در ضمن شما کارتان را با اخلاص انجام دهيد مطمئن باشيد کسي(خودي يا غير خودي) نمي تواند برنامه هايتان را خراب کند. قبول دارم کليت برنامه فيلم را اگر ارزيابي کنيم شايد منفي باشد. ليکن نمي تواند به تنهايي برنامه هاي تبليغي شما را خراب کند و اگر واقعا برنامه هاي شما با اشکال مواجه شده اند دنبال دلايلي ديگر در درون خود نيز باشيد.
    التماس دعا

    سلام

    با تبادل لينك موافقيد؟

    شما رو لينك كردم

    يا علي