سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترین مردم کسی است که دانش مردم را بر دانش خویش بیفزاید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
شب بارانی من
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» رژیم صهیونیستی به دنبال یهودی سازی حرکت طالبان است

چاپ پست الکترونیکی
رژیم صهیونیستی به دنبال آثار "اسباط " در قبایل "پشتو " در افغانستان است که خاستگاه حرکت طالبان می‌باشد.

رژیم صهیونیستی به دنبال یهودی سازی ملت‌های جهان است...به نظر شما کشور بعدی که مردم آن از بازماندگان یهود می باشند کجاست؟
از جنوب و وسط آسیا گرفته تا روسیه و اتیوپی و هند و نیجریه و برخی از جزایر پراکنده در اقیانوس‌ها و ... اسرائیل به این ترتیب قبایل مختلف سرگردان بشری را نبش قبر کرده و پس از القاء یهودی بودن به آنها برای اهداف صهیونیستی خود آنها را به فلسطین اشغالی آورده تا به عنوان سربازان آخرین جنگ در خدمت اهداف صهیونیسم جهانی و راه انداختن جنگ‌های خونین در منطقه علیه مسلمانان و تسلط بر خاورمیانه از آنان سوء استفاده نماید.پول، مسکن، هویت اسرائیلی و همه امکانات مادی تنها در مقابل کوچ کردن به ارض موعود!
رژیم اسرائیل بیش از دو هزار سال است که در جای جای کره زمین دنبال فرزندان گم شده قوم بنی اسرائیل و یهودا می‌گردد و آخرین قبایلی که به ارض موعود قدم می‌گذارند را از بین پشتوهای هند و افغانستان و پاکستان انتخاب خواهد کرد.
مسلمانان طالبان که سالهاست با آمریکا و هم پیمانان آن از جمله اسرائیل می جنگند گروه دیگری از قوم برگزیده یهود هستند که به سرزمین موعود قدم خواهند گذاشت!
دولت عبری در حال انجام تحقیقات علمی در باره ریشه یهودی پشتوها می باشد و نتیجه آن ظرف مدت کمتر از یک سال اعلام خواهد شد !
رژیم صهیونیستی با تکثیر و اشاعه اسرائیلیات و دروغهایی نظیر " نوادگان دهگانه سرگردان " که قبایلی از بنی اسرائیل بوده اند که پس از ویرانی اسرائیل در 2700 سال گذشته به دست آشوریان از اسرائیل هجرت کردند به دنبال یافتن گروه‌های جدید بشری برای پر کردن شهرک‌های در دست ساخت خود می باشد تا بدین وسیله کشور دروغین یهودی را به حساب بیرون راندن فلسطینیان از سرزمینهایشان توسعه دهد.
اسرائیل این روایات را به کتب مقدس دینی و متون دینی قدیم نسبت می‌دهد که ادعا می‌کنند قبایلی از یهودیان در تاریخ فوق به مکان‌های مختلف هجرت و در آن مسکن گزیدند اما حکومت‌های اسرائیلی پیاپی این روایات دروغین را به عنوان حقایق تاریخی برای جذب هزاران نفر از سراسر جهان از نژادها و ریشه‌های مختلف و یهودی‌سازی و جایگزین کردن آنان در فلسطین اشغالی مورد بهره‌برداری سیاسی قرار داده است.
و آخرین بهانه‌ای که قصد دارد پس از اعلام نقشه بیرون راندن هفتاد هزار فلسطینی از کرانه غربی عملی سازد، جایگزین کردن قبایل مسلمان پشتو در افغانستان و پاکستان و هند پس از القای یهودی بودن آنان، در سرزمین‌های اشغالی فلسطین است .
در نتیجه غالبیت اعضای حرکت طالبان پشتو در حقیقت همان یهودیان اسرائیلی هستند.
وزارت خارجه اسرائیل اخیراً بورس تحصیلی را به یک دانشمند علم ژنتیک هندی به نام " شاهناز علی " اعطا کرده تا تحقیقی را در مورد ثابت کردن اینکه پشتو ها از نژاد و ریشه یهودی هستند انجام بدهد.
این دانشمند هم اکنون در حیفا مستقر است و در یک مرکز تحقیقات تکنولوژی اسرائیلی به نام "تکنیون اسرائیل " باهمکاری تعدادی از پژوهشگران یهودی متخصص در علم ژنتیک بر روی تحقیق بر اصول و ریشه‌های یهودیان جهان مشغول تحقیق می‌باشد.
این دانشمند هندی نمونه‌هایی از خون برخی افراد قبیله "باثان " موجود در منطقه "ملیح آباد " در نزدیکی "لاکناو " در استان "اتر بردیش " در شمال هند را جمع آوری نموده است.
این استان بزرگترین استان هند به لحاظ سکانی می‌باشد و بالغ بر 190 میلیون نفر جمعیت دارد.
اسرائیلی‌ها معتقدند که افراد قبیله "باثان " در هند یا همان "پشتو "های پاکستان و افغانستان متعلق به یکی از نوادگان قبیله‌های سرگردان بنی اسرائیل می‌باشند و ترجیحاً متعلق به قبیله افرایم هستند که در جنوب آسیا پراکنده شدند.
بر همین اساس لیبرمان وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تصمیم گرفت تا شک‌ها را به یقین تبدیل کرده و اسطوره را به واقعیت بدل سازد و لذا بودجه مالی هنگفتی را برای تحقیق بر روی این طرح علمی اختصاص داد که نتایج آن حداکثر کمتر از یک سال آشکار خواهد شد.
این اولین باری است که حکومت اسرائیل رسماً به موضوع ریشه و نژاد پشتون‌ها اهتمام نشان می‌دهد.
روزنامه‌های اسرائیلی ضمن استقبال از این موضوع و ابراز شگفتی از این اقدام دولت اظهار کردند که موضوع یهودی بودن نژاد پشتون موضوعی قدیمی است و حتی قبایل مسلمان هم به آن اعتراف دارند و این روایات را نقل می‌کنند ولی به خاطر موضع امروزی خود در مقابل اسرائیل آن را مخفی می‌کنند !
روزنامه جیروزالیم پست در مقاله‌ای در این خصوص از قول دومین رئیس جمهور اسرائیلی بنام اسحاق بن زفی ( سال 1957) می‌گوید: هجرت یهودیان به سوی افغانستان از زمان سامره آغاز شد زمانی که آشوریان در سال 719 قبل از میلاد بر آنان غلبه کردند.
این روزنامه همچنین ادعا نموده که "زاهر شاه " ( آخرین پادشاه افغانستان) یک بار اعتراف نموده است که خاندان پادشاهی افغانستان از ریشه قبیله بنیامین بنی اسرائیل می‌باشند.
همچنین روزنامه "تایمز آو ایندیا " از قول پژوهشگر تحقیقات هندی - یهودی " نافراس آفریدی " که اولین شخصی بود که نظریه تقارب بین قبیله "باثان " و یهودیان را ارائه داد می‌گوید: وی امیدوار است که پیشرفت تحقیقات ژنتیکی جدید بتواند بطور علمی ثابت کند که نظریه وی صحیح بوده است.
آفریدی معتقد است نتایج این تحقیق می‌تواند در بهبود روابط بین یهودیان و مسلمانان تاثیر گشترده‌ای بگذارد.
محقق هندی "شاهناز علی " از هر گونه اظهار نظر تا آشکار شدن کامل نتیجه تحقیقات خودداری کرده و می‌گوید: حداقل سه ماه برای اظهار نظر اولیه در این خصوص نیاز دارد.
در همین راستا و برای اثبات نظریه تقارب بین مسلمانان پشتو و یهود، روزنامه‌های انگلیسی " ابزرور " و " گاردین " دعا نموده‌اند که برخی عادات و رسوم مشترک بین قبایل پشتو و یهودی‌ها وجود دارد و از جمله برخی اسامی مثل "یوسفزای " که به معنای فرزندان یوسف است و "افریدی " که مشتق از افراییم است.
همچنین پشتوها در روز شنبه مقدس شمع روشن می‌کنند و از خوردن غذا خودداری می‌کنند و از خیمه پارچه‌ای برای جشن عروسی استفاده می‌کنند که عروس و داماد زیر آن می‌ایستند و برخی تشابهات نیز در لباس‌های آن‌ها وجود دارد.اما کارشناس افغانی حبیب الله رفیع در این رابطه در مصاحبه‌ای با شبکه بی.بی.سی در ماه گذشته و به زبان فارسی گفت: پشتوها از قبایل آریایی اصیل هستند و آنچه درباره ریشه یهودی پشتوها گفته می‌شود تنها نظریه‌ای بر اساس اسطوره‌های قومی است و دلیل آریایی بودن پشتوها براساس نظریه علمی است که دانشمندان علم انتروپولوجی و باستان شناسی و دانشمندان زبان شناس ثابت نموده‌اند و معتقدند که زبان پشتو یکی از زبان‌های آریایی است.
اما رژیم اسرائیل بر اساس شعار "اسرائیل وطن تاریخی یهودیان است و باید همه شعوب یهودی از انحاء نقاط عالم در آن جمع شوند تا در صلح و خوشبختی در سرزمین اجدادی خود زندگی کنند " قصد دارد با کمک حرکت‌های صهیونیستی منتشر در سراسر جهان مجموعه‌هایی را از قبایل هندی و اتیوپیایی و روسی و برخی جزایر دورافتاده جذب و با القای یهودی بودن نژادشان، آنها را در سرزمین‌های اشغالی فلسطین جای دهد.
در زمانی که رژیم صهیونیستی مشغول تخریب خانه‌های فلسطینیان و طرد آنان از شهرها و روستاهای فلسطین بود، حکومت اولمرت در سال 2008 بیش از هفت هزار شهروند هندی را به بهانه ارتباط آن‌ها با یکی از فرزندان سرگردان بنی اسرائیل به فلسطین اشغالی مهاجرت داد.
و در اواخر سال میلادی گذشته نز تعداد 81 شهروند اتیوپیایی پس از اقرار به دین یهودی به اسرائیل آورده شدند.
لازم به ذکر است که بیشتر قبایل فقیر در هند و اتیوپی به امید پاداش‌های مالی و فرار از شرایط سخت زندگی که در آن اسیر هستند به اسرائیل پناهنده می‌شوند.
در این موارد کمیته اسرائیلی مربوطه از انجام آزمایشات ژنتیکی برای اثبات یهودی بودن این اشخاص خودداری کرده و با پرداخت مبالغ مالی چشمگیر آن‌ها را به سوی سرزمین موعود! هدایت می‌کند.
از هنگامی که اسرائیل شروع به ترویج این روایت "فرزندان دهگانه سرگردان بنی اسرائیل " کرده است، بسیاری ادعا کرده‌اند که متعلق به این قبایل دهگانه هستند و اسرائیل نیز ضمن تایید گفته‌های آنان اظهار می‌دارد با توجه به پراکنده شدن افراد این قبایل دهگانه در نقاط مختلف زمین، همه احتمالات درست است و هر کسی که مایل است به سرزمین آباء و اجدادی خود بازگردد با استقبال گرم مواجه خواهد شد.
بر اساس این روایات ادعایی، قبایل فرزندان دهگانه بنی اسرائیل در جنوب آسیا و خصوصاً در هند و مومبای و احمدآباد و در پاکستان (کراچی و پیشاور) و قبیله بنومناشی در شمال هند هستند.
بنی اسرائیل در اتیوپی معروف به یهودیان فلاشا هستند و یهود بخاری در وسط آُسیا و یهودیان فارس در ایران و "ایبغو " در نیجریه و "بیت اسرائیل " در "غانا " و "شعب کیانگ " در چین و "ماکویا " در ژاپن و اسرائیلی‌های ساکن در بریتانیا نیز از این گروه می‌باشند.
بر طبق روایات بنی اسرائیل تنها دو قبیله بنیامین و یهودا در سرزمین فلسطین باقی ماندند.
به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی قصد دارد پس از انجام نقشه‌های شوم خود در تخریب و ویران ساختن افغانستان بدست حرکت منحرف طالبان، باقیمانده این گروه را با ادعای یهودی بودن جذب اهداف پلید صهیونیسم جهانی کرده و از خوی جنگجویانه آنان برای پیشبرد اهداف بعدی خود در منطقه علیه مسلمانان استفاده نماید.
همانگونه که سال‌هاست از بهائیت و وهابیت علیه شیعان و اهل سنت و تحریک علیه آنان و ترویج افکار شیطانی تکفیری که منجر به قتل عام مسلمانان شیعه و سنی در عراق و افغانستان و پاکستان شده است، سود برده است.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » بی تاب ( شنبه 89/2/4 :: ساعت 9:56 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

شبی بارانی
ظهور نزدیک است ...
دوست
جدیدترین نتایج توافق تاریخی ژنو رونمایی شد!!!!!
رویکرد فرهنگی دولت روحانی اعتراض علما را در پی داشت
فاطمیه
یا علی ...
پوره .....
مهماندار هوا پیما!!!!
خدا کند که بیایی...
نرمش مقتدرانه
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 10
>> بازدید دیروز: 28
>> مجموع بازدیدها: 259078
» درباره من

شب بارانی من
بی تاب
همیشه دنبال یه راه می گردم که به دوست ختم بشه.تا حالا که اشتباه رفتم ... اما امید وارم که هرچه زود تر پیداش کنم ... دردم از یاراست و درمان نیز هم دل فدای او شود و جان نیز هم

» پیوندهای روزانه

معرفت [12]
خط شکن [63]
ایران 313 [105]
کریمان [13]
تمیم [20]
مقام معظم رهبری [63]
صدای شیعه [44]
موعود [71]
پرسه در خیال [139]
نقطه رهایی [94]
ترانک ها را دوست دارم ... [92]
سایت خبری روایت [53]
فدایی سید علی [313]
راه شهیدان 16آذر [133]
تالمات و تاملات یک دانشجو [260]
[آرشیو(25)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
عشق[4] . شیطان پرستی[3] . نامهربونی ها[2] . اسلام[2] . اسلام آورندگان . امام خمینی . امام رضای عزیزم . انتخابات . اهل تسنن . ایران . بهاییت . بوی سیب . بی معرفتی ها . پول بیت المال را چرا صرف ضربه زدن به اسلام میکنید؟ . تروریست . جهاد . چایی . حرفی از دل . خدا -روزمرگی . خستگی ها . داماد . دانشگاه شیراز . دعا . دلتنگی ها . دورویی . سبز اموی ،% عاشورا ، موسوی ، . سفر عشق . سکولار . سوژه اشتباهی . سیاهی کیستی؟ . علی . فرقه ضاله . فرقه ضاله کابالا . قرآن . قوم هبل . کتک . کروبی . ماه رمضان . مخالفت . مناظره . منافقین . مهتاب . مهدی . میرحسین موسوی . میلاد گل بوستان امامت مبارک . نابودی . نسیم بهشتی . نقد سریال شمس العماره . نگاه . ولایت . یلدا . یهود . ..... . آشوب گران . آقای چیز . احمدی نژاد . اسراییل . ظهور . عروس .
» آرشیو مطالب
اردیبهشت 1388
خرداد 1388
تیر 1388
مرداد 1388
شهریور 1388
مهر 1388
آبان 1388
آذر 1388
دی 1388
دی 88
بهمن 88
اسفند 88
اردیبهشت 89
خرداد 89
مهر 89
شهریور 89
مرداد 89
تیر 89
آبان 89
آذر 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
مهر 90
آبان 90
بهمن 90
فروردین 91
اسفند 90
اردیبهشت 91
خرداد 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
در انتظار آفتاب
upturn یعنی تغییر مطلوب
بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن
آسمون آبی چهاربرج
ایران
سلام آقاجان
عمارمیاندواب
کشکول
نقاشی های الیکا یحیایی
سلطان آباد قره باغ
فرهنگی
*(حرفهای نگفته)*
vagte raftan
*...بانو...*
صداقت

» صفحات اختصاصی
صهیونیسم مکنده خون جهان

» لوگوی لینک دوستان















» طراح قالب